Netværk app-fejlkoder

Følgende fejlsøgning er gyldig for app-fejlkoderne "Indholdet kan ikke afspilles", AN01, PN01, PN02, PN03, PN11, PN12, PN13, PN21, PN22, PN31, PN32, PN33 og PN34.

Disse fejl betyder, at der er opstået problemer med at hente eller afspille indhold i Allente-appen på grund af netværksproblemer. Fejlene kan skyldes, at appen ikke kan få adgang til den nødvendige stream eller licens på grund af forbindelsesproblemer med internettet eller at der er begrænsninger baseret på din geografiske placering. Det kan også skyldes en midlertidig fejl i appens kommunikation med serverne, eller at din netværksforbindelse blokerer adgangen til indholdet.

Her er hvad du kan prøve:

Vælg den enhed du har fejlen på og følg fejlsøgningstrinnene:

    
  • Apple mobil og tablet (iPhone/iPad)

    Kontrollér netværksforbindelse

    • Sørg for, at din enhed er tilsluttet internettet.
    • Du kan kontrollere din netværksforbindelse ved at åbne en anden app eller besøge en hjemmeside for at se, om internettet fungerer som det skal.
    • Hvis forbindelsen er ustabil eller langsom, kan dette påvirke din streamingoplevelse; især på direkte TV som kræver en højere og mere stabil forbindelse.
    • Hvis dit internet ikke virker, skal du kontakte din internetudbyder. Allente udbyder ikke internet, så det er desværre ikke noget vi kan hjælpe med.

    Genstart internetrouter

    • Prøv at genstarte din internetrouter ved at slukke den, vente i cirka 10 sekunder, og derefter tænde den igen.
    • Vent et øjeblik, indtil routeren er færdig med at starte op, og forsøg derefter at bruge Allente-appen igen.
    • En genstart af routeren kan ofte løse midlertidige forbindelsesproblemer.

    Tjek geografisk placering

    • Hvis du bruger en VPN, kan det påvirke din adgang til Allente-appen.
    • Prøv at slå VPN fra og sørg for, at din IP-adresse er i et land, hvor Allente-tjenester er tilgængelige.
    • Hvis du befinder dig uden for det tilladte område (EU / EØS), kan du ikke tilgå indholdet i Allente-appen.

    Prøv en anden app på samme enhed

    • For at teste om problemet er specifikt for Allente-appen, kan du prøve at åbne en anden streamingapp eller tjeneste på den samme enhed.
    • Hvis den anden app også har problemer, kan det tyde på et generelt netværks- eller enhedsproblem.
    • Hvis den fungerer fint, skal du fortsætte med nedenstående fejlsøgningstrin.

    Genstart appen

    • Gå til din startskærm.
    • Stryg opad fra bunden af skærmen (eller dobbeltklik på Hjem-knappen, hvis du har en ældre model) for at åbne appskifteren.
    • Find Allente-appen, og stryg opad på den for at lukke den helt.
    • Gå tilbage til startskærmen og åbn Allente-appen igen.

    Log ud og log ind igen

    • Tryk på tandhjulet øverst til højre i appen.
    • Vælg Log ud og bekræft med Log ud igen.
    • Tryk på Log ind.
    • Indtast E-mail og kodeord og tryk Log ind.

    Slet appen og hent den igen

    • Find Allente-appen på din startskærm.
    • Hold fingeren nede på Allente-appen, indtil der vises en menu.
    • Vælg "Fjern app" og derefter "Slet app".
    • Gå til App Store, og søg efter "Allente".
    • Tryk på download-ikonet (eller "Hent") for at geninstallere appen.
    • Åbn Allente-appen og log ind igen.

  • 
  • Android mobil og tablet

    Kontrollér netværksforbindelse

    • Sørg for, at din enhed er tilsluttet internettet.
    • Du kan kontrollere din netværksforbindelse ved at åbne en anden app eller besøge en hjemmeside for at se, om internettet fungerer som det skal.
    • Hvis forbindelsen er ustabil eller langsom, kan dette påvirke din streamingoplevelse; især på direkte TV som kræver en højere og mere stabil forbindelse.
    • Hvis dit internet ikke virker, skal du kontakte din internetudbyder. Allente udbyder ikke internet, så det er desværre ikke noget vi kan hjælpe med.

    Genstart internetrouter

    • Prøv at genstarte din internetrouter ved at slukke den, vente i cirka 10 sekunder, og derefter tænde den igen.
    • Vent et øjeblik, indtil routeren er færdig med at starte op, og forsøg derefter at bruge Allente-appen igen.
    • En genstart af routeren kan ofte løse midlertidige forbindelsesproblemer.

    Tjek geografisk placering

    • Hvis du bruger en VPN, kan det påvirke din adgang til Allente-appen.
    • Prøv at slå VPN fra og sørg for, at din IP-adresse er i et land, hvor Allente-tjenester er tilgængelige.
    • Hvis du befinder dig uden for det tilladte område (EU / EØS), kan du ikke tilgå indholdet i Allente-appen.

    Prøv en anden app på samme enhed

    • For at teste om problemet er specifikt for Allente-appen, kan du prøve at åbne en anden streamingapp eller tjeneste på den samme enhed.
    • Hvis den anden app også har problemer, kan det tyde på et generelt netværks- eller enhedsproblem.
    • Hvis den fungerer fint, skal du fortsætte med nedenstående fejlsøgningstrin.

    Genstart appen

    • Tryk på firkanthul-knappen nederst på skærmen for at åbne seneste apps (den kan også være en knap med tre linjer afhængigt af din enhed).
    • Find Allente-appen, og skub den væk fra skærmen for at lukke den helt.
    • Gå tilbage til startskærmen, og åbn Allente-appen igen.

    Log ud og log ind igen

    • Tryk på tandhjulet øverst til højre i appen.
    • Vælg Log ud og bekræft med Log ud igen.
    • Tryk på Log ind.
    • Indtast E-mail og kodeord og tryk Log ind.

    Slet appen og hent den igen

    • Åbn Indstillinger på din enhed.
    • Gå til Apps eller Applikationer.
    • Find Allente-appen i listen og tryk på den.
    • Vælg "Afinstaller" og bekræft.
    • Gå til Google Play Butik, og søg efter "Allente".
    • Tryk på Installer for at geninstallere appen.
    • Åbn Allente-appen og log ind igen.

  • 
  • Samsung Smart TV

    Kontrollér netværksforbindelse

    • Sørg for, at din enhed er tilsluttet internettet.
    • Du kan kontrollere din netværksforbindelse ved at åbne en anden app eller besøge en hjemmeside for at se, om internettet fungerer som det skal.
    • Hvis forbindelsen er ustabil eller langsom, kan dette påvirke din streamingoplevelse; især på direkte TV som kræver en højere og mere stabil forbindelse.
    • Hvis dit internet ikke virker, skal du kontakte din internetudbyder. Allente udbyder ikke internet, så det er desværre ikke noget vi kan hjælpe med.

    Genstart internetrouter

    • Prøv at genstarte din internetrouter ved at slukke den, vente i cirka 10 sekunder, og derefter tænde den igen.
    • Vent et øjeblik, indtil routeren er færdig med at starte op, og forsøg derefter at bruge Allente-appen igen.
    • En genstart af routeren kan ofte løse midlertidige forbindelsesproblemer.

    Tjek geografisk placering

    • Hvis du bruger en VPN, kan det påvirke din adgang til Allente-appen.
    • Prøv at slå VPN fra og sørg for, at din IP-adresse er i et land, hvor Allente-tjenester er tilgængelige.
    • Hvis du befinder dig uden for det tilladte område (EU / EØS), kan du ikke tilgå indholdet i Allente-appen.

    Prøv en anden app på samme enhed

    • For at teste om problemet er specifikt for Allente-appen, kan du prøve at åbne en anden streamingapp eller tjeneste på den samme enhed.
    • Hvis den anden app også har problemer, kan det tyde på et generelt netværks- eller enhedsproblem.
    • Hvis den fungerer fint, skal du fortsætte med nedenstående fejlsøgningstrin.

    Genstart TV'et

    • Tag strømmen fra TV'et i 10 sekunder og sæt det til igen.
    • Åbn Allente-appen igen efterfølgende.

    Log ud og log ind igen

    • Tryk til venstre ud i hovedmenuen og vælg Indstillinger.
    • Tryk på Log ud og vælg Log ud igen.
    • Vælg Log in.
    • Vælg Denmark til venstre.
    • Scan QR-koden på skærmen med din mobil og log ind på E-mail og kodeord på mobilen.
    • eller... Åbn browseren på din computer, indtast allentelog.in-linket i browseren og log ind med E-mail og kodeord.

    Slet appen og hent den igen

    • Tryk på Hjem-knappen på fjernbetjeningen.
    • Gå til Apps og vælg Indstillinger (tandhjulsikonet i øverste højre hjørne).
    • Find Allente-appen, og vælg "Slet".
    • Gå tilbage til Samsung Apps Store, og søg efter "Allente".
    • Vælg appen, og tryk på Installér.
    • Åbn Allente-appen og log ind igen.

  • 
  • Android Smart TV

    Kontrollér netværksforbindelse

    • Sørg for, at din enhed er tilsluttet internettet.
    • Du kan kontrollere din netværksforbindelse ved at åbne en anden app eller besøge en hjemmeside for at se, om internettet fungerer som det skal.
    • Hvis forbindelsen er ustabil eller langsom, kan dette påvirke din streamingoplevelse; især på direkte TV som kræver en højere og mere stabil forbindelse.
    • Hvis dit internet ikke virker, skal du kontakte din internetudbyder. Allente udbyder ikke internet, så det er desværre ikke noget vi kan hjælpe med.

    Genstart internetrouter

    • Prøv at genstarte din internetrouter ved at slukke den, vente i cirka 10 sekunder, og derefter tænde den igen.
    • Vent et øjeblik, indtil routeren er færdig med at starte op, og forsøg derefter at bruge Allente-appen igen.
    • En genstart af routeren kan ofte løse midlertidige forbindelsesproblemer.

    Tjek geografisk placering

    • Hvis du bruger en VPN, kan det påvirke din adgang til Allente-appen.
    • Prøv at slå VPN fra og sørg for, at din IP-adresse er i et land, hvor Allente-tjenester er tilgængelige.
    • Hvis du befinder dig uden for det tilladte område (EU / EØS), kan du ikke tilgå indholdet i Allente-appen.

    Prøv en anden app på samme enhed

    • For at teste om problemet er specifikt for Allente-appen, kan du prøve at åbne en anden streamingapp eller tjeneste på den samme enhed.
    • Hvis den anden app også har problemer, kan det tyde på et generelt netværks- eller enhedsproblem.
    • Hvis den fungerer fint, skal du fortsætte med nedenstående fejlsøgningstrin.

    Genstart TV'et

    • Tag strømmen fra TV'et i 10 sekunder og sæt det til igen.
    • Åbn Allente-appen igen efterfølgende.

    Log ud og log ind igen

    • Tryk til venstre ud i hovedmenuen og vælg Indstillinger.
    • Tryk på Log ud og vælg Log ud igen.
    • Vælg Log in.
    • Vælg Denmark til venstre.
    • Scan QR-koden på skærmen med din mobil og log ind på E-mail og kodeord på mobilen.
    • eller... Åbn browseren på din computer, indtast allentelog.in-linket i browseren og log ind med E-mail og kodeord.

    Slet appen og hent den igen

    • Gå til Hjem-skærmen ved at trykke på Hjem-knappen på fjernbetjeningen.
    • Naviger til Indstillinger (normalt en tandhjulsikon).
    • Vælg "Apps" eller "Applikationer".
    • Find Allente-appen, og vælg "Afinstaller".
    • Gå til Google Play Butik, og søg efter "Allente".
    • Vælg appen, og tryk på Installér.
    • Åbn Allente-appen og log ind igen.

  • 
  • LG Smart TV

    Kontrollér netværksforbindelse

    • Sørg for, at din enhed er tilsluttet internettet.
    • Du kan kontrollere din netværksforbindelse ved at åbne en anden app eller besøge en hjemmeside for at se, om internettet fungerer som det skal.
    • Hvis forbindelsen er ustabil eller langsom, kan dette påvirke din streamingoplevelse; især på direkte TV som kræver en højere og mere stabil forbindelse.
    • Hvis dit internet ikke virker, skal du kontakte din internetudbyder. Allente udbyder ikke internet, så det er desværre ikke noget vi kan hjælpe med.

    Genstart internetrouter

    • Prøv at genstarte din internetrouter ved at slukke den, vente i cirka 10 sekunder, og derefter tænde den igen.
    • Vent et øjeblik, indtil routeren er færdig med at starte op, og forsøg derefter at bruge Allente-appen igen.
    • En genstart af routeren kan ofte løse midlertidige forbindelsesproblemer.

    Tjek geografisk placering

    • Hvis du bruger en VPN, kan det påvirke din adgang til Allente-appen.
    • Prøv at slå VPN fra og sørg for, at din IP-adresse er i et land, hvor Allente-tjenester er tilgængelige.
    • Hvis du befinder dig uden for det tilladte område (EU / EØS), kan du ikke tilgå indholdet i Allente-appen.

    Prøv en anden app på samme enhed

    • For at teste om problemet er specifikt for Allente-appen, kan du prøve at åbne en anden streamingapp eller tjeneste på den samme enhed.
    • Hvis den anden app også har problemer, kan det tyde på et generelt netværks- eller enhedsproblem.
    • Hvis den fungerer fint, skal du fortsætte med nedenstående fejlsøgningstrin.

    Genstart TV'et

    • Tag strømmen fra TV'et i 10 sekunder og sæt det til igen.
    • Åbn Allente-appen igen efterfølgende.

    Log ud og log ind igen

    • Tryk til venstre ud i hovedmenuen og vælg Indstillinger.
    • Tryk på Log ud og vælg Log ud igen.
    • Vælg Log in.
    • Vælg Denmark til venstre.
    • Scan QR-koden på skærmen med din mobil og log ind på E-mail og kodeord på mobilen.
    • eller... Åbn browseren på din computer, indtast allentelog.in-linket i browseren og log ind med E-mail og kodeord.

    Slet appen og hent den igen

    • Tryk på Hjem-knappen på din fjernbetjening.
    • Naviger til LG Content Store (normalt en app med et indkøbspose-ikon).
    • Find Allente-appen under "Mine apps" eller via søgefunktionen.
    • Hold OK-knappen nede på appen, og vælg "Slet".
    • Søg efter "Allente" i LG Content Store.
    • Vælg appen, og tryk på Installér.
    • Åbn Allente-appen og log ind igen.

  • 
  • Apple TV

    Kontrollér netværksforbindelse

    • Sørg for, at din enhed er tilsluttet internettet.
    • Du kan kontrollere din netværksforbindelse ved at åbne en anden app eller besøge en hjemmeside for at se, om internettet fungerer som det skal.
    • Hvis forbindelsen er ustabil eller langsom, kan dette påvirke din streamingoplevelse; især på direkte TV som kræver en højere og mere stabil forbindelse.
    • Hvis dit internet ikke virker, skal du kontakte din internetudbyder. Allente udbyder ikke internet, så det er desværre ikke noget vi kan hjælpe med.

    Genstart internetrouter

    • Prøv at genstarte din internetrouter ved at slukke den, vente i cirka 10 sekunder, og derefter tænde den igen.
    • Vent et øjeblik, indtil routeren er færdig med at starte op, og forsøg derefter at bruge Allente-appen igen.
    • En genstart af routeren kan ofte løse midlertidige forbindelsesproblemer.

    Tjek geografisk placering

    • Hvis du bruger en VPN, kan det påvirke din adgang til Allente-appen.
    • Prøv at slå VPN fra og sørg for, at din IP-adresse er i et land, hvor Allente-tjenester er tilgængelige.
    • Hvis du befinder dig uden for det tilladte område (EU / EØS), kan du ikke tilgå indholdet i Allente-appen.

    Prøv en anden app på samme enhed

    • For at teste om problemet er specifikt for Allente-appen, kan du prøve at åbne en anden streamingapp eller tjeneste på den samme enhed.
    • Hvis den anden app også har problemer, kan det tyde på et generelt netværks- eller enhedsproblem.
    • Hvis den fungerer fint, skal du fortsætte med nedenstående fejlsøgningstrin.

    Genstart Apple TV'et

    • Tag strømmen fra Apple TV'et i 10 sekunder og sæt det til igen.
    • Åbn Allente-appen igen efterfølgende.

    Log ud og log ind igen

    • Tryk til venstre ud i hovedmenuen og vælg Indstillinger.
    • Tryk på Log ud og vælg Log ud igen.
    • Vælg Log in.
    • Vælg Denmark til venstre.
    • Scan QR-koden på skærmen med din mobil og log ind på E-mail og kodeord på mobilen.
    • eller... Åbn browseren på din computer, indtast allentelog.in-linket i browseren og log ind med E-mail og kodeord.

    Slet appen og hent den igen

    • Brug fjernbetjeningen til at navigere til Allente-appen.
    • Hold fingeren nede på touchfladen, indtil appen begynder at ryste.
    • Tryk på Play/Pause-knappen, og vælg "Slet".
    • Gå til App Store på Apple TV.
    • Søg efter "Allente", og tryk på Hent for at installere appen igen.
    • Åbn Allente-appen og log ind igen.

  • 
  • Chromecast 4

    Kontrollér netværksforbindelse

    • Sørg for, at din enhed er tilsluttet internettet.
    • Du kan kontrollere din netværksforbindelse ved at åbne en anden app eller besøge en hjemmeside for at se, om internettet fungerer som det skal.
    • Hvis forbindelsen er ustabil eller langsom, kan dette påvirke din streamingoplevelse; især på direkte TV som kræver en højere og mere stabil forbindelse.
    • Hvis dit internet ikke virker, skal du kontakte din internetudbyder. Allente udbyder ikke internet, så det er desværre ikke noget vi kan hjælpe med.

    Genstart internetrouter

    • Prøv at genstarte din internetrouter ved at slukke den, vente i cirka 10 sekunder, og derefter tænde den igen.
    • Vent et øjeblik, indtil routeren er færdig med at starte op, og forsøg derefter at bruge Allente-appen igen.
    • En genstart af routeren kan ofte løse midlertidige forbindelsesproblemer.

    Tjek geografisk placering

    • Hvis du bruger en VPN, kan det påvirke din adgang til Allente-appen.
    • Prøv at slå VPN fra og sørg for, at din IP-adresse er i et land, hvor Allente-tjenester er tilgængelige.
    • Hvis du befinder dig uden for det tilladte område (EU / EØS), kan du ikke tilgå indholdet i Allente-appen.

    Prøv en anden app på samme enhed

    • For at teste om problemet er specifikt for Allente-appen, kan du prøve at åbne en anden streamingapp eller tjeneste på den samme enhed.
    • Hvis den anden app også har problemer, kan det tyde på et generelt netværks- eller enhedsproblem.
    • Hvis den fungerer fint, skal du fortsætte med nedenstående fejlsøgningstrin.

    Genstart Chromecasten

    • Tag strømmen fra Chromecasten i 10 sekunder og sæt det til igen.
    • Åbn Allente-appen igen efterfølgende.

    Log ud og log ind igen

    • Tryk til venstre ud i hovedmenuen og vælg Indstillinger.
    • Tryk på Log ud og vælg Log ud igen.
    • Vælg Log in.
    • Vælg Denmark til venstre.
    • Scan QR-koden på skærmen med din mobil og log ind på E-mail og kodeord på mobilen.
    • eller... Åbn browseren på din computer, indtast allentelog.in-linket i browseren og log ind med E-mail og kodeord.

    Slet appen og hent den igen

    • Gå til Hjem-skærmen ved at trykke på Hjem-knappen på fjernbetjeningen.
    • Naviger til Indstillinger.
    • Vælg "Apps" og find Allente-appen.
    • Vælg "Afinstaller".
    • Åbn Google Play Butik, og søg efter "Allente".
    • Vælg appen, og tryk på Installér.
    • Åbn Allente-appen og log ind igen.

  • 
  • Computer / Browser

    Kontrollér netværksforbindelse

    • Sørg for, at din enhed er tilsluttet internettet.
    • Du kan kontrollere din netværksforbindelse ved at åbne en anden app eller besøge en hjemmeside for at se, om internettet fungerer som det skal.
    • Hvis forbindelsen er ustabil eller langsom, kan dette påvirke din streamingoplevelse; især på direkte TV som kræver en højere og mere stabil forbindelse.
    • Hvis dit internet ikke virker, skal du kontakte din internetudbyder. Allente udbyder ikke internet, så det er desværre ikke noget vi kan hjælpe med.

    Genstart internetrouter

    • Prøv at genstarte din internetrouter ved at slukke den, vente i cirka 10 sekunder, og derefter tænde den igen.
    • Vent et øjeblik, indtil routeren er færdig med at starte op, og forsøg derefter at bruge Allente-appen igen.
    • En genstart af routeren kan ofte løse midlertidige forbindelsesproblemer.

    Tjek geografisk placering

    • Hvis du bruger en VPN, kan det påvirke din adgang til Allente-appen.
    • Prøv at slå VPN fra og sørg for, at din IP-adresse er i et land, hvor Allente-tjenester er tilgængelige.
    • Hvis du befinder dig uden for det tilladte område (EU / EØS), kan du ikke tilgå indholdet i Allente-appen.

    Prøv en anden streamingtjeneste på samme enhed

    • For at teste om problemet er specifikt for Allente-appen, kan du prøve at åbne en anden streamingapp eller tjeneste på den samme enhed.
    • Hvis den anden app også har problemer, kan det tyde på et generelt netværks- eller enhedsproblem.
    • Hvis den fungerer fint, skal du fortsætte med nedenstående fejlsøgningstrin.

    Genindlæs siden

    • Hvis du bruger en browser, klik på fanen, hvor Allente er åbnet.
    • Luk fanen ved at klikke på 'X' i hjørnet eller ved at højreklikke og vælge "Luk fane".
    • Åbn din browser igen, og gå til Allente-websiden.

    Log ud og log ind igen

    • Tryk på tandhjulet øverst til højre og vælg Log ud.
    • Tryk på Log ind øverst til højre.
    • Indtast E-mail og kodeord og tryk Log ind.