Du har ikke adgang til den valgte kanal på denne TV-boks
Skal du se fjernsyn, men kan du ikke se andet end fejlmeddelelsen nedenfor, på en eller flere kanaler? Få hjælp til at løse problemet.
For at din TV-boks og dit TV-kort kan fungere sammen, skal de være parret korrekt. Er de ikke det, vil du støde på denne fejlmeddelelse. Dette sker oftest, hvis du har modtaget en ny TV-boks eller prøver at bruge dit TV-kort i en anden boks end tidligere.
Sådan løser du det:
- Ring 70 121 151, og tast 1.
- Indtast dit kort-ID, som er angivet på skærmen, og afslut med #. Telefonsvareren vil herefter læse det indtastede kort-ID op. Er kort-ID’et korrekt, skal du taste 1 for at bekræfte.
- Indtast herefter dit boks-ID, og afslut med #. Telefonsvareren vil herefter læse det indtastede boks-ID op. Er boks-ID’et korrekt, skal du taste 1 for at bekræfte.
Indenfor 5 minutter vil beskeden forsvinde, og du vil atter kunne bruge dit TV.