Afspilningsproblemer i Allente-appen
Hvad er det du oplever?
-
Hvis du oplever en fejlkode i Allente-appen eller på tv.allente.dk, kan du finde hjælp og svar her:
-
Hvis du oplever udfordringer med en orange cirkel, med hakkende billede eller dårlig billedkvalitet i Allente-appen eller på tv.allente.dk, skyldes dette typisk at din internetforbindelse er for langsom. Her er hvad du kan prøve:
- Kontrollér din internetforbindelse
Den hyppigste årsag til at afspilningen periodisk går i stå, hakker eller bliver i dårligere kvalitet i Allente-appen eller på tv.allente.dk, er manglende eller svag internetforbindelse på den enhed der afspilles på. Vær opmærksom på at det typisk kræver en bedre netforbindelse at streame direkte TV end at streame film, serier eller arkivindhold.
- Genstart appen og eller enheden
Det kan ofte afhjælpe den midlertidige fejl at genstarte appen (på mobil eller tablet), genindlæse siden (på tv.allente.dk) eller tage strømmen fra dit Smart TV, Apple TV eller din Chromecast og sætte den til igen.
- Prøv en anden kanal
Hvis fejlen skulle være generel, kan du finde ud af dette ved at teste en anden kanal. Virker en anden kanal, kan udfordringen være på den enkelte kanal i appen.
Hvis du oplever en fejlkode i Allente-appen eller på tv.allente.dk, kan du finde hjælp og svar her:
Hvis du oplever udfordringer med en orange cirkel, med hakkende billede eller dårlig billedkvalitet i Allente-appen eller på tv.allente.dk, skyldes dette typisk at din internetforbindelse er for langsom. Her er hvad du kan prøve:
- Kontrollér din internetforbindelse
Den hyppigste årsag til at afspilningen periodisk går i stå, hakker eller bliver i dårligere kvalitet i Allente-appen eller på tv.allente.dk, er manglende eller svag internetforbindelse på den enhed der afspilles på. Vær opmærksom på at det typisk kræver en bedre netforbindelse at streame direkte TV end at streame film, serier eller arkivindhold. - Genstart appen og eller enheden
Det kan ofte afhjælpe den midlertidige fejl at genstarte appen (på mobil eller tablet), genindlæse siden (på tv.allente.dk) eller tage strømmen fra dit Smart TV, Apple TV eller din Chromecast og sætte den til igen. - Prøv en anden kanal
Hvis fejlen skulle være generel, kan du finde ud af dette ved at teste en anden kanal. Virker en anden kanal, kan udfordringen være på den enkelte kanal i appen.