Personlige oplysninger
-
-
Ændre email
Det er, af sikkerhedsmæssige årsager, desværre ikke muligt selv at ændre email-adressen på abonnementet.
Tryk her for at chatte med en medarbejder (mandag-fredag mellem 9 og 17)
-
Ændre / rette navn
Det er som udgangspunkt ikke muligt at ændre / rette navnet på abonnementet.
Er der tale om en simpel rettelse (stavefejl eller lignende), skal du have fat i en medarbejder.
Tryk her for at starte en chat.
Skal abonnementet overdrages, kan du trykke her for at læse mere.
-
Ændre fødselsdato
Det er som udgangspunkt ikke muligt at ændre / rette fødselsdatoen på abonnementet.
Er der tale om en simpel rettelse, skal du have fat i en medarbejder.
Tryk her for at starte en chat.
Skal abonnementet overdrages, kan du trykke her for at læse mere.
-
Ændre / rette adresse
-
Ændre telefonnummer
Du kan ændre dit telefonnummer på Min side under Min profil.
Tryk på Ændre ud for Personoplysninger, ret mobilnummeret og tryk Send.
-
Ændre kodeord
Du kan ændre dit kodeord på Min side under Min profil.
Tryk på Ændre ud for Dit kodeord, skriv det nye kodeord 2 gange (passwordet skal være på minimum 8 tegn) og tryk Gem.
Har du glemt dit kodeord, kan dutrykke her for at nulstille det.
-
Ændre pinkode
Du kan ændre din Pinkode på Min side under Min profil.
Tryk på Ændre ud for Din pinkode, skriv din nye 4-cifrede pinkode og tryk Gem.
-
Hvordan ændrer jeg mine oplysninger, hvis jeg ikke kan logge ind?
Har du ikke mulighed for at logge ind på Min side, er du nødt til at tage fat i en medarbejder for at rette din Personoplysninger.
Tryk her for at chatte med en medarbejder (mandag-fredag mellem 9 og 17)