Mit abonnement
-
Tryk her for at få svar fra vores chatbot
Du kan også se hvilken pakke du har på Min side under Dit TV-abonnement.
Tryk på Se detaljer for at se både hvilken pakke, hvilke streamingtjenester og hvilke kanaler du har adgang til.

Du kan ændre din tv-pakke under TV-pakker ved at trykke på Skift til under den pakke du gerne vil skifte til.
-
Kun for kunder med en Allente Stream Flex 2- eller Flex 4-pakke.
Tryk her for at få svar fra vores chatbot
Du kan også se dine nuværende tilvalgstjenester på Min side under Dit TV-abonnement.
Tryk på Se detaljer for at se hvilke tjenester du har valgt på nuværende tidspunkt.
Du kan ændre dine valgte tjenester ved at trykke på Ændre umiddelbart nedenunder.
-
Tryk her for at få svar fra vores chatbot
Du kan også se dine nuværende tilvalgspakker på Min side under Tilvalgspakker.
Dine nuværende tilvalgspakker er markeret med et flueben.
Du kan bestille andre tilvalgspakker ved at trykke på Bestil nu på en pakke du ikke allerede har.
Du kan opsige tilvagspakker under Mit abonnement ved at trykke på de 3 prikker ud for tilvalgspakken og vælge Opsig.
-
Du kan se hvilke tilvalgspakker du kan købe med dit nuværende abonnement på Min side under Tilvalgspakker.
Dine mulige tilvalg er markeret med knappen Bestil nu.
Du kan bestille tilvalgspakker ved at trykke på Bestil nu på en pakke du ikke allerede har.
-
-
-
Du kan se prisen på din TV-pakke på Min side under TV-pakker.
Ønsker du yderligere udspecificering, kan du finde og hente din seneste regning på Min side under Faktura.
-
Du kan se hvilket udstyr der er registereret på dit abonnement på Min side under Mit abonnement ved at rulle ned til Dit udstyr.
Ønsker at du at fjerne registreret udstyr fra dit abonnement, skal du kontakte en medarbejder i kundeservice.
Vær opmærksom på at du ikke betaler ekstra ligemeget om du har 1, 2, 3 eller 4 kort/bokse stående på dit abonnement, så mængden af udstyr du har registreret er kun afgørende, hvis du allerede har 4 bokse / kort registreret (det maksimale) og ønsker at tilføje noget nyt.
-
Tryk her for at læse alt om alle typer ændringer af abonnementet:
-
Dit login til Min side er den email-adresse vi har registreret på dit abonnement samt en kode som du selv har valgt ved oprettelse.
Har du glemt din kode, kan du nulstille den via dette link.
Du kan også trykke her for at læse mere om login.
-
Har du mulighed for at logge ind på Min side, kan du finde dit kundenummer øverst til højre på siden Profil.
Har du ikke mulighed for at logge ind på Min side, finder du dit kundenummer på din faktura eller andre emails / breve fra os.
Tryk her for at få svar fra vores chatbot
Du kan også se hvilken pakke du har på Min side under Dit TV-abonnement.
Tryk på Se detaljer for at se både hvilken pakke, hvilke streamingtjenester og hvilke kanaler du har adgang til.
Du kan ændre din tv-pakke under TV-pakker ved at trykke på Skift til under den pakke du gerne vil skifte til.
Kun for kunder med en Allente Stream Flex 2- eller Flex 4-pakke.
Tryk her for at få svar fra vores chatbot
Du kan også se dine nuværende tilvalgstjenester på Min side under Dit TV-abonnement.
Tryk på Se detaljer for at se hvilke tjenester du har valgt på nuværende tidspunkt.
Du kan ændre dine valgte tjenester ved at trykke på Ændre umiddelbart nedenunder.
Tryk her for at få svar fra vores chatbot
Du kan også se dine nuværende tilvalgspakker på Min side under Tilvalgspakker.
Dine nuværende tilvalgspakker er markeret med et flueben.
Du kan bestille andre tilvalgspakker ved at trykke på Bestil nu på en pakke du ikke allerede har.
Du kan opsige tilvagspakker under Mit abonnement ved at trykke på de 3 prikker ud for tilvalgspakken og vælge Opsig.
Du kan se hvilke tilvalgspakker du kan købe med dit nuværende abonnement på Min side under Tilvalgspakker.
Dine mulige tilvalg er markeret med knappen Bestil nu.
Du kan bestille tilvalgspakker ved at trykke på Bestil nu på en pakke du ikke allerede har.
Du kan se prisen på din TV-pakke på Min side under TV-pakker.
Ønsker du yderligere udspecificering, kan du finde og hente din seneste regning på Min side under Faktura.
Du kan se hvilket udstyr der er registereret på dit abonnement på Min side under Mit abonnement ved at rulle ned til Dit udstyr.
Ønsker at du at fjerne registreret udstyr fra dit abonnement, skal du kontakte en medarbejder i kundeservice.
Vær opmærksom på at du ikke betaler ekstra ligemeget om du har 1, 2, 3 eller 4 kort/bokse stående på dit abonnement, så mængden af udstyr du har registreret er kun afgørende, hvis du allerede har 4 bokse / kort registreret (det maksimale) og ønsker at tilføje noget nyt.
Tryk her for at læse alt om alle typer ændringer af abonnementet:
Dit login til Min side er den email-adresse vi har registreret på dit abonnement samt en kode som du selv har valgt ved oprettelse.
Har du glemt din kode, kan du nulstille den via dette link.
Du kan også trykke her for at læse mere om login.
Har du mulighed for at logge ind på Min side, kan du finde dit kundenummer øverst til højre på siden Profil.
Har du ikke mulighed for at logge ind på Min side, finder du dit kundenummer på din faktura eller andre emails / breve fra os.