Bekræftelseskode på Min side

Som en ekstra sikkerhed for vores kunder, indføres 2-faktor-godkendelse ved login på Min side i form af en bekræftelseskode på email og SMS.

    
  • Hvordan logger jeg ind på Min side nu?

    1. Tryk på Min side øverst til højre på hjemmesiden.

    2. Indtast dit E-mail og kodeord til Allente og tryk Log ind. (du vil nu få tilsendt en bekræftelseskode på både email og SMS. Læs længere nede hvad du skal gøre, hvis dette ikke er tilfældet.)

    3. Indtast bekræftelseskoden fra emailen eller SMS'en og tryk Næste.

    Så er du logget ind på Min side...

  • 
  • Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke modtager bekræftelseskoden?

    Modtager du ikke bekræftelseskoden på enten email eller SMS (eller begge dele), skyldes dette at vi har den forkerte email og/eller det forkerte mobilnummer registreret på abonnementet.

    Prøv evt at trykke på Send verifikationskode igen og tjek også at emailen ikke er havnet i dit spam-filter.

    Kan du logge ind på Min side, kan du selv rette emailen eller mobilnummeret under Min profil ved at trykke på Ændre ud for Personoplysninger.

    Får du ikke bekræftelseskoden på hverken email eller SMS, skal du i kontakt med en medarbejder fra kundeservice for at få rettet dine oplysninger.

    Tryk her for at starte en chat omkring dette.

  • 
  • Hvad betyder "Ugyldig kode"?

    Hvis den skriver Ugyldig kode, når de indtaster bekræftelseskoden på 5 tegn, skyldes det at du enten indtaster den forkerte bekræftelseskode eller at du har fået tilsendt flere koder og ikke indtaster den seneste.

    Tryk evt. på Send verifikationskode igen og få tilsendt en ny bekræftelseskode, som du kan prøve at indtaste igen.