Ændre abonnement
-
-
Hvordan ændrer jeg min pakke?
-
Ændre valgte tjenester
-
Hvornår kan jeg ændre min pakke?
Opgraderer du din TV-pakke, kan det gøres med det samme.
Nedgradering kan tidligst ske til den næstkommende 1.
Har du en Flex 2- eller Flex 4-pakke kan du ændre dine valgte tjenester 1 gang pr kalendermåned; ændringen sker pr omgående, når du laver den på Min side.
-
Koster det noget at ændre pakke?
Det koster ikke noget at ændre sin TV-pakke, men månedsprisen vil selvfølgelig stige eller falde alt efter hvilken pakke der skiftes til...
-
Skifte fra parabol til streaming
Det er selvfølgelig muligt at skifte fra et parabol- til et streamingabonnement.
Dette kan dog ikke gøres på Min side og kræver i stedet at du tager fat i en medarbejder.
Tryk her for at starte en chat omkring dette
Vær opmærksom på at vores streaming- og parabolpakker er forskellige både i indhold, funktion, struktur og selvfølgelig også pris.
-
Hvordan tilføjer jeg en tilvalgspakke?
-
Hvordan opsiger jeg en tilvalgspakke?
-
Fortryd opsigelse eller ændring af pakke
På Min side kan du fortryde kommende pakkeændringer eller fortryde kommende opsigelser af hele eller del af abonnementet.
Gå til Min side under Mit abonnement. Kommende ændringer vil være markeret med en beige firkant. Tryk på knappen Behold for at beholde det nuværende abonnement eller den nuværende pakke eller tilvalgspakke.
-
Hvordan sætter jeg mit abonnement i bero?
Du kan sætte dit abonnement i bero på Min side under Mit abonnement og Indstillinger.
Vær opmærksom på at det ikke er muligt at sætte et streaming-abonnement i bero.
-
Overdragelse af abonnement
-
Flytning
-
Hvordan ændrer jeg mine personoplysninger?
Du kan ændre din personoplysninger på Min side under Min profil.
Tryk på Ændre ud for Personoplysninger, ret oplysningerne og tryk Send.
Bemærk! Det er ikke alle personoplysninger som kan ændres på Min side!