Driftsinformation

Status: Både app og parabol-sending fungerer i øjeblikket. Oplever du problemer er det altid en god ide at starte med at genstarte appen eller din tv-boks🙂👍

Kundeservice

For hurtig hjælp og svar, kan du trykke her for at starte en chat.

Du finder information om faktura og dit abonnement på Min side.

 

Nyheder:

TV 2 Play

 

 

Spørgsmål og svar

  • Vi har simpelthen lavet en hel artikel med vejledning til, hvordan du finder forskellige informationer om dit abonnement:

    Mit abonnement

    De fleste information findes selvfølgelig på Min side. Her er en artikel med vejledning om, hvad du kan på Min side og hvordan du gør det:

    Min side

  • De fleste ændringer kan du helt selv lave på Min side. Her er et par artikler om ændringer af abonnementet og hvad du kan på Min side:

    Ændre abonnement

    Min side

  • Samtlige informationer omkring login har vi samlet i denne artikel:

    Login

  • Vi har samlet alle informationer om oprettelse i denne artikel:

    Oprettelse

  • Du finder informationer og svar omkring samtlige pakker og tilvalgspakker under Produkter:

    Produkter

  • Vi tilbyder følgende streamingtjenester/streamingindhold:

    Allente-appen

    Viaplay

    HBO Max

    Discovery+

    C More

    SkyShowtime

    Nordisk Film+

    BBC Nordic+

    byNonStop

  • Allente-appen har heldigvis sin helt egen artikel med svar og information:

    Allente-appen

  • Det bedste at gøre er at beskrive udfordringen eller skrive fejlmeddelelsen til vores chatbot:

    Tryk her for at starte en chat

  • Du finder vejledninger omkring stort set alt vores udstyr her:

    TV-boks og udstyr

  • Vi har samlet alle informationer omkring fakturaer her:

    Faktura

  • Samtlige informationer vedrørende betaling og betalingsmetoder hos Allente, er samlet i disse 2 artikler:

    Betaling

    Betalingsmetoder