Kun fordele
Skift til App for Business i dag og nyd:
Enklere bliver det ikke
Med appen kan man spole, pause og se udvalgte programmer i vores Ugearkiv. Alt man behøver er et kompatibelt TV og internetforbindelse, så er man klar til at vise indholdet.
Kompatible TV-apparater
Ideell bredbåndskapacitet for brug av vores App for Business er minimum 10 Mbit/s. Appen fungerer i øjeblikket på følgende TV-modeller:
Det tekniske
Vores nye App for Business er udviklet til almindelige typer TV. Man får et log in med brugernavn og adgangskode, til app’en. Hent vores app, log ind med dine log in oplysninger, og begynd at vise TV.
Hvis det er TV til hotel og overnatningssteder du søger, så har vi en specifik app udviklet til netop din branche. Er du i tvivl om hvilken app som er bedst for din virksomhed? Kontakt os, og vi skræddersyr en løsning til dig.
Ofte stillede spørgsmål om App for Business
-
-
Kan App for Business bruges med Chromecast og Google TV?
Ja, Allentes Android TV-app kan bruges med Chromecast og Google TV.
-
Hvordan finder jeg App for Business?
Appen hedder Allente, og når du downloader apps til din smart-tv, vil du genkende den som et orange ikon med teksten "All".
-
Hvilket indhold kan jeg se med App for Business?
Du kan streame kanalerne i den TV-pakke, du har købt, samt indholdet i ugesarkivet. Ikke alle kanaler findes i ugesarkivet.
-
Hvor mange enheder kan jeg streame til samtidig?
Du kan streame til så mange skærme, som du ønsker.
-
Hvad koster App for Business?
Du betaler 19 kr. per skærm, du streamer til. Derudover betaler du for den TV-pakke, du har valgt, per skærm.
-
Hvordan kan jeg ændre mit kodeord?
Du kan ændre dit kodeord her.
-
Kan jeg købe eller leje film eller serier?
Det er i øjeblikket ikke muligt for erhvervskunder at købe eller leje film eller TV-serier.
-
Jeg får en fejlmeddelelse inde i App for Business?
Får du en fejlkode, når du forsøger at se indhold? I så fald kan du prøve følgende:
- Kontroller din internetforbindelse.
- Forsøg at slette data.
- Kontroller, at du har den seneste version af appen.
- Geninstaller appen.
- Afbryd strømmen i 30 sekunder, og genstart både TV og App for Business.
Ring til vores kundesupport på telefon 70 27 27 36, hvis dette ikke virker, og du har brug for hjælp.
-
Hvilken båndbredde kræves for at have et stabilt signal med App for Business?
Ideel netværksbåndbredde er minimum 30 Mbit/s.
-
Mer information?
Se vores brugervejledninger: